duminică, 21 octombrie 2012

A venit toamna...


A venit toamna….a venit sa ne bucure cu aromele si culoriile ei. Inca este soare si cald, mai este timp de stat in parc pe banci si contemplat copacii incarcati de culori minunate….frunzele cad si plutesc in vand…se mai aud pasarele ciripind…e toamna si e cald.



Nu am mai scris de mult pe blog, chiar daca de multe ori mi-am propus sa o fac si mi-ar fi placut sa fie timp suficient sa va povestesc una alta. Dar ce sa-i faci, nu este usor cand ai trei baietei si o mica afacere care tinde sa devina mare. Da, de Azaria este vorba.

Stiu ca multe dintre voi ati asteptat sa mai scriu mici articole pe blog….va multumesc celor care m-ati contactat sub diverse forme si care comandati produse facute de mine cu mare drag si pasiune.

Ca tot veni vorba de cosmetice, vreau sa va anunt cu mare bucurie in suflet ca, foarte curand in magazinul de pe Breslo si tot foarte curand pe www.azaria-cosmetics.ro, veti gasi produse noi, minunate, la care am muncit mult…am “pierdut” noptiile si zilele tot documentandu-ma si experimentand ingrediente si arome noi.

Sapunuri noi, hidratante, terapeutice, sampoane, uleiuri de masaj, creme si multe, multe alte surprize care sper sa va placa. Am sa va povestesc de fiecare pe blog in urmatoarele saptamani.

Va pup si sa avem o toamna aromata!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu